tirsdag 1. april 2008

Samansatt tekst



I medan klasse A1 gjekk på skulen kvar dag i det sure vestlandsvinterværet, låg eg på ei tropisk øy i Thailand og nøyt late dagar. Noko som skulle straffa seg hardt etter at eg kom heim...



Ettersom alle hadde laga den samansatte teksten i lag med nokon, måtte eg gjere denne oppgåva aleine. Eg grua meg fælt til å ta fatt på dette, sidan eg føler meg litt utrygg på det området. Men i veka før praksis satte eg av ein heil dag for å setje meg inn i korleis eg skulle gjere det. Dette resulterte i at eg ikkje berre laga ein samansatt tekst, men eg laga 3 stk på ei veke! Men berre ein av dei samansatte tekstane var fagrelatert kan eg sei. Det var så utroleg gøy å redigere, setje inn lyd, bilete og tekst! Eg storkoste meg mens eg holdt på med denne oppgåva, og var utroleg stolt over at eg ikkje trengte hjelp ein gong!


Nå lurar dykk kanskje på kva bok eg reklamerte om i min samansatt tekst?


Karius og Baktus av Torbjørn Egner.



Dette var ei spanande bok å arbeide med. Som liten likte eg Karius og Baktus veldig godt, det er spanande bilder i boka som gjer at du greier å leve deg inn i historia etter kvart som du les ho. Alle bildene i den samansatte teksta har eg tatt sjølv med eige kamera. Tekst etter kvar bilete har eg skreve sjølv, og lyden kjem frå ein samle CD med Torbjørn Egner sine eventyr på. Eg hadde også laga ein animasjon av Karius og Baktus som skrik etter loff, eg håpar berre folk ser kva det skal likne på! Til slutt har eg rulletekst. Med Helge Toft sin "Haugesund Sove" som bakgrunnssong.

Eg har fått løyve av Helge Toft til å bruka songen hans i den samensatte teksta mi. Men eg manglar forsatt svar frå Bjørn Egner for bruk av bilete og lyd frå CD. Håpar at det snart kjem eit svar!

1 kommentar:

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Hei, Cathrine...
...og når det svaret kjem, så må du varsla meg og, så skal eg vurdera den samansette teksten din då, ok?!

Birgit :-)