onsdag 9. april 2008

For dei som undra seg...

Eg har fått ein del spørsmål om dette med bilete av elevar på bloggen min. Dette kan eg berre sei at eg har fått full tilatelse til! Eg har dobbeltsjekka med praksislærar på Skåredalen skule om lov til bruk av bilete til blogginga mi.
Alle føresette og elevane har sjølv skreve under på at ein kan få lov til å ta bilete av elevane og bruke desse. Dette har dei fått med seg som eit skriv heim til dei føresette.
Eg nemner ikkje namna til nokon av elevane for det om eg har nokre bilete av dei, dette går på personvern og teieplikt som eg har som lærar. Alle bileta har eg tatt sjølv i forbinding med praksis periodane. Eg syns sjølv at det er mykje meir interessant å lesa ein tekst, når ein kan få sjå nokre bilete så hører med.


Eg fekk ei internett adresse av Birgit i forbindelse med akkurat dette temaet. Då kan dei som vil lesa meir om dette, gå inn på den sida som eg har lagt ut adressa til her:

http://www.datatilsynet.no/templates/article____200.aspx

Eg har sjølv vært inn på denne adressa å sjekka ut kva Datatilsynet seier om klassebilete på internett. Datatilsynet vil gjere kommunar, skular og føresette merksamme på at klassebilete på internett kan skapa problemer. Spesielt dersom bildene ligg ute med fult navn.

Eg har bevisst ikkje lagt ut navn på elevane mine, og sidan elevane og føresette har skreve under på at publisering av bilete er greit, har eg lov til å bruka bileta her i min blogg. Det var ganske interessant å lesa det som stod inne på Datatilsynet si side, og eg rådar dykk til å ta ein tur innom denne sida neste gong dykk er på internett! (Trykk på linken eg har lagt ut, så plutseleg er du der!)


Så til dei som undra seg, her fekk du svaret:)

3 kommentarer:

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Elles har Datatilsynet kome med mange anbefalingar i høve til dette tema, de kan lesa meir på: http://www.datatilsynet.no/templates/article____200.aspx

Birgit :-)

Jon sa...

Dette var veldig bra

Jon sa...

Alt