mandag 14. januar 2008

14/01/08 Punktpraksis

Planlegging
Eg var berre med på planleggingsdelen på denne oppgåva, fordi punktpraksis føregjekk når eg var i Thailand. Men eg må seie at eg fekk veldig mykje ut av den planleggingsbiten, vonar eg får litt informasjon frå gruppa korleis opplegget fungerte i praksis?

Temaet vårt var svartedauden og nettvett. To heilt forskjellige ting med andre ord! Eg tvile på at dei hadde verken internett eller data på den tida svartedauden herja i landet!
I samarbeid med vår praksislærar, fann me ut at me ville laga eit tredelt hefte til elevane. Me blei einige med praksislærar at ho skulle gå igjennom svartedauden med elevane, slik at dette ikkje var heilt ukjent for dei.
Del 1 i heftet var oppgåver som handla om svartedauden. Elevane skulle bruka internett og det dei hadde lært i går for å kunne svara på spøsmåla.
Del 2 handla om nettvett, her skulle elevane laga sine eige nettvettsreglar, men også lese om dei nettvettsreglane ein kunne finne frå før.
Del 3 skulle hjelpa elevane til å komma fram til sikre kjeldar på nett, korleis ein kunne søkja etter den informasjonen ein var interessert i, og kor mykje informasjon ein kunne finna om seg sjølv på internett.

Opplegget som me har laga skal gå over 3 skuletimar. Vår oppgåve blir å væra dei gode rettleiarane for elevane. Elevane skal få prøva seg sjølv, men det er me som skal styra dei inn på rett spor dersom dei dett utenfor. Før me deler ut dette heftet, vil me gå igjennom nettvettsreglane felles i klassen. Me vil òg gå igjennom bruk av internett, sjølv om mange er flinke på dette området frå før.

Ingen kommentarer: