søndag 27. april 2008

Ny og bedre versjon av min samansatt tekst!

Ja, no er dykk vell spente tenkjer eg! Eg fekk beskjed av Birgit at min forrige samansatte tekst hadde eit forbetringspontensiale. Dette har eg gjort noko med! Eg satt heile lørdagskvelden å laga ein heilt ny samansatt tekst, men av sama boka, Karius og Baktus av Torbjørn Egner.
Noko av dei tinga eg har fiksa på er:
  • Scanna nye bilete, klipt dei til i Photosmart.
  • Ordna omgrepa, og fått med datoar på løyvene.
  • Fiksa lyden, dempa den på overgangane
  • Gjort den samansatte teksten "old fashion"
  • Ny skrift og anna farge på bakgrunna.
  • Korta den ned med 16 sekund

Eg hadde planar om å laga ein ny animasjon å putta inn i den nye samansatte teksten. Men på grunn av mangel på kunnskap, fekk eg ikkje dette til, så vel derfor å behalda den gamle animasjonen.

Her er min nye samansatte tekst, kos dykk!

Ingen kommentarer: