tirsdag 30. oktober 2007

29/10/07 Oppsummering av dei ulike læringsteoriane.

I denne økta fekk me ein gjennomgang av dei ulike læringsmetodane. Birgit skreiv tankekart på tavla, som me skulle fylle ut. Sjølv om alle hadde hatt presentasjon om dei ulike læringsmetodane, så var det greitt å få ei endeleg oppsummering av alle. Eg har vært inne på Fronter å henta meg det heftet som Birgit hadde laga. Det var eit flott hefte som kan væra godt å ha med seg til eksamen. Nå skal me jo snart byrja på matematikk og pedagogikk oppgåva, då er det greitt å ha det heftet med alle læringsmetodane framføre seg.
-------------------------------------------
Seinare kommentar:
Eg syns forsatt at det er vanskeleg å veta heilt kva slags pedagogiske grunnsyn eg har. Det finst ikkje noko fasitsvar på dette området, og eg trur ikkje eg klarer å bare velja ein av dei? Blir nesten litt som den nydelige sjokoladen SMASH! "Det skal godt gjøres å bare ta en!" viss noko har sett den reklamen?
Som sagt er eg ganske fasinert av Howard Gardners teori om mutiple intelligensar, men så er eg også einige med John Deweys "learning by doing". Eg vil tru at mitt pedagogiske grunnsyn vil endra seg med tidå. Erfaring og utprøving av ulike metodar vil nok ha noko å seie for mitt pedagogiske grunnsyn i framtida som lærar.
Etter at me hadde jobba ein del med desse ulike læringsteoriane, fekk eg eit inntrykk av at alle på gruppa var einige om at ei "go suppe" av alle læringsmetodane som me hadde presantert, var ein god metode! Trur ingen av oss hadde blitt heilt einige med oss sjølv, dersom me skulle berre ha valgt ein læringsteori å gå ut i frå.

Matematikk/pedagogikk oppgåva: "Hjelp!", var min fyste tanke som slo inn... i byrjinga var alt litt defust...Men etter kvart som alt fekk synka litt inn, og alle hadde stressa fira hakk ned, byrja eg å forstå ting. Eg hadde tatt gode notater frå presentasjonen av oppgåva, slik at eg ikkje skulle ha noko uklart. Eg senka skuldrene då eg fekk høyre at me kunne redigera oppgåva heilt fram til våren! Dette var jo greit. Det skal bli spanande å sjå korleis me klarer å skapa dette undersøkelseslandskapet i praksis! Vil eg klara å stilla dei gode spørsmåla tru?

Kurs i oppgåveskriving: Flott med eit kurs i word før ei slik stor oppgåve! Eg gjekk jo her på Stord i fjor å lærte korleis eg skulle skrive ei oppgåve. MEN ein lærar så lenge ein lever, og i dag lærte eg korleis eg skulle oppdatera innhaldsfortegnelsen ved berre eit enkelt tastetrykk! Fantastisk! Dette gjorde det mykje enklare for meg, du anar ikkje kor lang tid eg har brukt på å "prøva" å laga ei bra innhaldsliste uten formatering! No blei det nesten for lett! Elles har eg nettop fått den nye versjonen av word på PC`en min...word 2007. Det var word 97 me blei kursa i. Det er mykje som er likt, men allikavel litt nyare ting å setje seg inn i. Men det kjem seg vell etter kvart!
-------------------------------------------

Ingen kommentarer: