mandag 20. august 2007

20/08/07 Presentasjon

Cathrine Førland
-
Då har eg fått min egen blogg for første gong, skal prøva å gjere det beste ut av det=)

Mitt navn er Cathrine Førland, å ja, eg er faktisk frå Førland. Eg flytta til Frakkagjerd for litt over eit år siden, der eg bur ilag med hunden og sambuaren min. Huset eg bur i har utsikt til vatnet og er omringa av sauer, så her trivest eg godt! Eg blir 22 år i november, og har tidlegare gått Salg å service på Vardafjell, vært lærling, og tatt fagbrev i butikk. Men det var lærar eg ville bli. Eg tok 1 år med påbygg på Koparvik vgs. for å få studiekompetanse til å søka på HSH. I fjor gjekk eg Idrett grunnfag her på HSH, et fantastisk kjekt og sosialt år!=) I år er eg A1 student.




På bilete: Meg og min kjære samboar Tore=)

Eg håper på eit godt klassemiljø og mykje gøy dei neste åra her på Stord!=)

4 kommentarer:

MALIN E. KRAKK sa...

Då ska du få den føsste kommentaren her frå meg! :) blir bra dette, du har fått deg så fine sida atte! :)

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Hei, Cathrine...
Flott at det er lærar du vil bli, og at du er positiv til å utvikla bloggen din. Eg har sjølvsagt ei lita utfordring på lager, og den finn du i lærarbloggen. Lukke til!

Birgit :-)

heidi sa...

Grattla med første blogg,den var flott.Me skal nok få blogga oss dei neste åra!Håper på mye gøy i studietida og at me klare å laga eit godt klassemiljø.Me treng jo ikkje vera på stord for å lage abligøyer!Lukka til så blir me vel bedre kjent etter kvart.

Astrid Maria sa...

heihei Cathrine!
du har jo satt deg skikkeligt inn i detta blogg greiene, va kjempebra! hehe.. nynorsken ja, den har nok sklidd sakte men sikkert ut av hukommelsen min vil eg tru.. men får barra prenta ann inn igjen! blir nok kjekt på stord vil eg tru, lukke te :)