mandag 24. september 2007

24/09/07 Pedagogikk, didaktikk- dikkedikk?

Me blei einige om at me ikkje trong å blogga frå denne undervisninga denne veka, fordi me fekk andre oppgåver. Men eg vil skriva nokon ord likevel.
Eg har hatt om didaktikk før, men det er alltid greit å få ei oppfrisking! Flott at me får så pass god variasjon i timane. Eg likte den oppgåva der me skulle finna ut kva dei 7 mennesketypane betydde. Eg følte at eg fekk ein god gjennomgang av kva generell del av K-06 går ut på.
-------------------------------------------
Seinare kommentar:
Her har me oppsummert generell del av læreplanen: (bokmålsversjon)

Det meningsøkende mennesket: Bygger på kristne verdier, likeverd, ukrenkelig menneskeverd, gjensidig toleranse og respekt, ansvar for egne valg og handlinger.

Det skapende mennesket: Kreativitet og fantasi, møte nye ting med forventninger og virkelyst, imøtekommende mot andre, nyskapende/nytenkende, vitenskaplig forståelse og arbeidsmåte.

Det arbeidende mennesket: Gode arbeidsvaner (til skole og arbeidsliv), driv og vilje til gjennomføring, tro på egne evner, læringsstrategier.

Det allmenndannende mennesket: Evne til å se helheter og sammenhenger, samfunnsnyttige (lovgyldige) borgerer, felles "plattform".

Det samarbeidende mennesket: Demokrati, sosial kunskap, kommunikasjonsevner, plikter og ansvar, lokale samfunnets betydning, samarbeid med foreldrene essensielt.

Det miljøbevisste mennesket: Økologi og økonomi, mennesket i samspill med naturen, fysisk fostring, "nasjonalromantikk".

Det integrerte mennesket: Ansvar i arbeidsliv og skole, plikter og moralske prinsipper, empati, naturglede.

-------------------------------------------

I siste time skulle alle trekkje ei oppgåve som me skulle arbeide individuelt med, eller dei som fekk samme lapp, kunne jobba saman. På min lapp sto det "Tverrfagleg verkstad". Meg og Malin samarbeida, då begge trakk same emne. Me fylte ut eit skjema som Birgit hadde lagt ut på fronter. Emne skal presenterast for klassen i neste veke. Det blir spanande å høyre om dei ulike emna som dei forskjellige trakk. Til slutt skal alle emnene samlast i ei mappe, som alle får utdelt. Det blir kjekt å ha med seg vidare!

1 kommentar:

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Eg tykkjer det var kjekt at du blogga likavel eg, Cathrine. Du er flink til å halda bloggen din oppdatert til ei kvar tid, og det fortener du skryt for!

Birgit :-)